דף הבית אומגה 3    אודות הדור החדש    מהי אומגה 3    מחקרים    מאמרים    הריון ולידה    קשב וריכוז    מוצרים     צור קשר
 
    מקורות אומגה 3
    שמן המרווה
    מרווה מרושתת
    שמן פשתן
    שמן דגים
    זרעי צ'יה
    דיכאון
    נשירת שיער
    הרזיה ודיאטה
    הריון ולידה
    פסוריאזיס
    טיקים טורט
    דלקת פרקים
    כולסטרול
    קשב וריכוז
    בעיות עיכול
    טריגליצרידים
    סרטן
    שאלות אופייניות
    סוכרת
    לחץ דם
    הריון והנקה
    בריאות המוח
    אומגה 3 לילדים
    מוצר דיאטה
    תזונה ובריאות
    חומצות שומן
    טיפול בסוכרת
    מצגות מוצרים
    מפת סרטונים
    הכנסה נוספת
    עבודה מהבית
    השותפים
    רשימת מפיצים ארצית
    תוכניות שותפים
    שווק רשתי
    עסק מהבית
    התוכנית העסקית
    מפת האתר
    הדרכה למפיצים
    New omega 3
    פורום תזונאית
    פריצת הדרך
    אומגה פלוס 3
    אוסטיאופורוזיס
    מחקר הכבאים
    ריטלין ילדים
    קשב וריכוז מבוגרים
    בעיות קשב וריכוז
    קשב וריכוז ילדים
    קשיי למידה ילדים
    הפרעות קשב
    בריאות בגיל הזהב
    קוסמטיקה
    פרסם באתר

 


מחקרים בנושא אומגה 3 צמחי  ושמן דגים

אוסף מחקרים מדעיים עדכנים

חומצות שומן אומגה 3 הן מהנחקרות בתחום תוספי מזון מבחינה מדעית.

אלפי מחקרים בתחום חומצות שומן אומגה 3 פורסמו ע"י מוסדות אקדמים מוכרים ומכובדים.

מחקרים רבים בוצעו על קבוצת מדגם גבוהות בתנאי בקרה ואיכות גבוהם.

להלן ריכוז מחקרים מדעיים בתחום אומגה 3 צמחי, שמן דגים, אומגה 3 בהריון, הפרעות קשב וריכוז ועוד.

 

מקור מחקרים

סיכום מחקרים

נושא

 

שומן בתזונה וסיכון מחלות לב אצל גברים

 



צריכת שומן וסיכון למחלת לב כלילית  אצל נשים


 

צריכת חומצת שומן אלפא לינולנית("אלה") והסיכון למחלת לב איסכמית בקרב נשים

 



צריכת חומצת שומן אלפא לינולנית("אלה") ואתריוסקלרוזה של עורק הקטריוד

 


 

תזונה ים תיכונית עשירה בחומצת שומן אלפא לינולנית ("אלה")ומניעת מחלות לב

 


ניסוי אקראי עיוור ומבוקר בחולי לב עם פלצבו עם שמן דגים ושמן צמחי עשיר בחומצת שומן אומגה 3 ALA 

 

 

ירידה חדה בתמותה ממחלות לב במזרח אירופה קשורה בעליה בצריכת שמנים המכילים חומצת שומן אומגה 3 אלפא-לינולנית ALA. 


הקשר בין חומצת שומן אומגה3   אלפא לינולניתALA בתפריט ומחלת לב-כלילית בניסוי הלב של מכון המשפחה 

ההשפעה של החומצה אלפא לינולנית (אומגה 3 )ALA במניעת מחלת לב כלילית אינה בויכוח 

 

צריכת חומצת שומן אומגה 3 אלפא לינולנית("אלה") מפחיתה שכיחות יתר לחץ דם בניסוי הלב במשפחות 

מחקר הכבאים

 

Ascherio, A. British Medical

Journal, 13:313, 1996

קרא תקציר מחקר

 

Hu,FB, New England Journal of Medicine, 20:337, 1997

קרא תקציר מחקר

 

 

Hu, FB, American Journal of Clinical Nutrition, 69:890, 1999

קרא תקציר מחקר

 

 

Dietary linolenic acid and carotid atherosclerosis 

קרא תקציר מחקר 

 

 

de Lorgeril et al. / Lancet 18:345, 1995

קרא תקציר מחקר

 

 

Singh, RB et al / Cardiovascular drugs therapy 11:485,1997

קרא תקציר מחקר

 

Zatonski et al / European Journal of Epidemiology, 23:3, 2008

קרא תקציר מחקר

 

 

 

Djousse, L. et al / American Journal of Clunical Nutrition, 76:903, 2002

קרא תקציר מחקר

 

American Journal of Clinical Nutrition 76:903, 2002

קרא תקציר מחקר

 

Djousse,L. et al / Hypertention 45:368, 2005

קרא תקציר מחקר

 

Gwendolyn Barceló-Coblijn, Eric J Murphy, Rgia Othman, Mohammed H Moghadasian, Tarek Kashour and James K Friel

 

אומגה 3 ומחלות לב

 

 

השפעת חומצת שומן אומגה 3 אלפא לינולנית בזמן הריון וביילודים על סטטוס חומצות שומן חיוניות ארוכות שרשרת ובלתי רוויות ותוצאת הריון

 

 

הצורך בחומצת שומן חיוניות בקרב צמחונים בהריון, הנקה ובגיל הינקות

 

 

צריכת אומגה-3 לנשים

 

 

 

 

מנגנון צבירת DHA במוח העובר

 

 

תפקיד רכיבי תזונה על מבנה המוח ותפקודו. עדכון צרכי תזונה

 

 

deGroot RH et al / Am.J.Clin.Nutr. 79:251,2004

קרא תקציר מחקר

 

 

 

Sanders, TAB / Amer.J.Clin.Nutr. 70:555S,1999

קרא תקציר מחקר 

 

 

Bourre JM / Biomed Pharmacother 61:105, 2007

קרא תקציר מחקר

 

 

Green,P and Yavin,E / J.Neuroscience Res. 52:129,1998

קרא תקציר מחקר

 

 

Bourre,JM / Rev.Neutol (PARIS) 160:767, 2004

קרא תקציר מחקר

 

הריון ולידה

 

מניעת תנגודת אינסולין על ידי חומצות אומגה שלוש

 

 

שמן דגים באנשים הסובלים מסכרת סוג 2

 

 

השפעה מיטיבה של תפריט עשיר בסיבים תזונתיים בחולי סברת סוג 2

Fedor,D and Kelley,DS / Curr.Opin.Clin.Nutr.Metab.Care 12:138, 2009

קרא תקציר מחקר

 

Farmer,A et al / COCHRANE DATABASE Syst.Rev. 1, 2008

קרא תקציר מחקר

 

Chandalia,M., et al / N.Engl.J.Med. 342:1393, 2000

קרא תקציר מחקר

 

סוכרת

 

יחס חומצות שומן אומגה 6 לאומגה 3 וצפיפות מינרלים בעצם. מחקר רנצו-ברנרדו

w eiss LA et al / Am.J.Clin.Nutr. 81:934, 2005

קרא תקציר מחקר

 

 

אוסטיאופורוזיס ואומגה 3

 

אומגה 3 ומחלות לב


מחקרים רבים ב-50 השנים האחרונות התעניינו בקשר שבין
אומגה 3 להתקפי לב ומוות.
מחקרים אלו בדקו מספר רב של נבדקים על פני מספר שנים רבות,
בהם טובי מכוני המחקר בעולם ובעלי מוניטין מצויין בתחום הבריאות.
התוצאות מכל המחקרים היו חד משמעותיות :
חומצה שומן אלפא לינולנית או "אומגה 3 צמחי" הוא הגורם המשמעותי ביותר בהגנה מפני מחלות לב ותמותה מהן!

כמו כן גילו החוקרים כי תזונה ים תיכונית (עשירה באומגה 3 צמחית)
היא יעילה למניעה של התקפי לב חוזרים ומוות.

אומגה 3 ,נמצא כבעל השפעה חיובית בנושא הפרעות קשב וריכוז ואף נוגד דיכאון (נשים שנטלו אומגה 3 בהריון היו חשופות פחות לדיכאון שאחרי לידה).

יתרונות אומגה 3 הצמחי לעומת שמן דגים

 

באומגה 3 שמן דגים יתכן מאוד כי קיימים חומרים המכילים מתכות כבדות כגון עופרת, מטילכלוריד, ודיאוקסנטים נוספים כאשר המסוכן שבהם הוא כספית. למרות שמינון הכספית נמוך יחסית, ייתכן נזק מצטבר !


ישנם מטפלים אשר אינם ממליצים על מתן אומגה 3 בהריון, למרות תועלותו, זאת מחשש לזיהום שמן דגים.
בכלהקשור למחלות דלקתיות אוטואמוניות (כרון וכוליטיס למשל) - היתרון של חומצת השומן צמחי, ALA, הוא עצום.

אנשים עם רמות גבוהות של טריגליצרידים, כולסטרול לוקחים סטטינים ( תרופות הורדת כולסטרול הרמות הגבוהות של אילו בדם ). 


אנשים אשר נוטלים תרופות מדללי דם אינם יכולים לקחת שמן הדגים ללא התייעצות ברופא( מדלל דם פי 4 – מסוכן ).


לאומגה 3 צמחי אין טעם וריח.


ה-ALA מונעת הצמדות של טסיות דם וכתוצאה מכך היווצרותם של קרישי דם.

077-2080501 חנות מוצרים

 

האתר נבנה במערכת 2all בניית אתרים